Csak akkor fizessen ha a hirdetésére kattintottak

A leggyorsabb út a webforgalom növekedéséhez

A PPC jelentése (Pay per click = kattintás alapú fizetés) annyit takar, hogy csak akkor kell fizetnünk ha a hirdetésünkre kattintottak. A kattintás alapú PPC hirdetések futtatása során a legtöbbször a kattintásonkénti árat komoly mértékben befolyásolja a megválasztott kulcsszó, az hogy milyen tartalomra hirdetünk és milyen szövegezéssel, kreatívval tesszük mindezt. Az online hirdetések futtatását a hirdetési kiszolgálók igénybevételével cégünk csak azt követően javasolja, miután az érkezési weboldal technikailag tökéletes, minden szükséges alkalmazás és hirdetési kódrészlet telepítve van, valamint a SEO (kulcsszóoptimalizálás) is megtörtént.

A kattintás alapú hirdetések az online marketing egyik legelterjedtebb módozata. Weboldalunk látogatóinak nővekedését érhetjük el vele, és a potenciális ügyfeleket tudjuk vele megcélozni.

PPC hirdetésekkel kapcsolatos szolgáltatásaink:

  • ­Hirdetési fiók regisztráció, karbantartás (Google Ads, Facebook stb.)
  • ­Képes és szöveges hirdetési kreatívok készítése
  • ­­Érkezési oldal kivitelezése (landing page)
  • ­­Konkurencia, versenytárs elemzés, hirdetési analitika
  • ­Dinamikus és remarketing kampányok kialakítása
  • ­Célközönségek létrehozása, importálása
  • ­Kulcsszókutatás

    Kérjen ingyenes auditot

    PPC kampányok tervezése, kivitelezése

    Cégünk az Ön számára a legköltséghatékonyabb módszer alapján vállalja hirdetési fiókjainak kialakítását, üzemeltetését és a kampányok létrehozását. A PPC (Pay Per Click), hirdeteseknek számos fajtája létezik, a legáltalánosabban használt két platform a Google Ads, valamint a Facebook/Instagram hirdetési kiszolgálói. A kattintás alapú hirdetési felületekkel, olyan fizetett hirdetéseket tudunk futtatni, melyek az Ön cége számára releváns célközönséget érnek el. A szöveges hirdetéseket a google kereső az első négy, illetve az utolsó három pozicióba helyezi el, míg a képes display hirdetéseket partnerhálózaton keresztül olyan weboldalakon, ahol alkalmazzák a Google AdSense szolgáltatását. A legtöbb nagylátogatószámú weboldal (pl. origo, index stb.) használ ilyen hirdetési felületet.

    Csak akkor kell fizetnie ha rákattintottak hirdetésére

    Viszont ne feledje, hogy nem mindegy mennyit fizet kattintásonként. Nagyon fontos, hogy minden PPC kampányt megelőzzön egy alapos kulcsszótervezés, konkurencia elemzés, valamint a hirdetéseket fogadó oldal (landing page) minőségi vizsgálata. Természetesen az sem mindegy, milyen szöveges vagy vizuális tartalommal, kreatívval hirdetünk. Ezek az együtthatók mind-mind befolyásolják a kattintásonkénti árat, az aukciót, melyet a konkurens hirdetőkkel vívunk a megjelenések során.

    A kattintás alapú hirdetések árai – mekkora büdzsére van szükség?

    Általánosan elmondható, hogy Google ads hirdetések esetén egy-egy kampány ráfordítási összege minimum 1.000 ft/nap. Alatta nem igen érdemes futtatni hirdetéseket, mert hamar kimerül az összeg, még akkor is ha nagyon szigorú szűkítési szabályokat alkalmazunk. (mint például demográfia, ütemezés, elhelyezés stb.). Optimális esetben 3-5e ft/nap az a kampányonkénti összeg, mellyel már nagyobb releváns tömeget lehet megcélozni, megelőzve akár a konkurens hirdetéseket. Ha pedig azt szeretné, hogy cége dominálja a megjelenési arányt, az 1. keresési poziciót foglalja el a konkurensekkel szemben, akkor akár 10-15e ft/nap ráfordítási összeggel is számolhat.

    Fontos, hogy cégünk kampányonként kér fix díjazást, nem pedig a hirdetési büdzsé százalékos arányában határozzuk meg a PPC hirdetések kampánykezelését.