Legyen az első találati oldalon!

A keresőoptimalizálás igen összetett feladat, bízza inkább profikra

Munkáink során sokszor találkozunk olyan jelenséggel, hogy egy elkészült weboldal magára van hagyatva és még az alapvető SEO keresőoptimalizálási beállítások, szükséges Google, közösségi médiabeállítások és fiókkapcsolatok sincsenek elvégezve.  Ezek mind elengedhetetlen alapfeltétele annak, hogy szolgáltatásunkat, termékünket az érdeklődők megtalálják.

A keresőoptimalizálás lépcsőfokai

  • ­Technikai SEO audit
  • ­Tartalmi On-page SEO
  • ­Off-page SEO

A technikai ellenőrzés, majd javítások, módosítások után a keresőoptimalizálás tartalmi elemeire is nagy figyelmet szentelünk. A belső optimalizálási feladatok elvégzését követően online marketing és link építési stratégiát is javaslunk, hogy weboldalának forgalmát megnöveljük.

    Kérjen ingyenes auditot

    Keresőoptimalizálás referenciák

    SEO tanulmányok

    gyorsítótárazás

    SEO audit – gyorsítótárazás hiánya a JavaScript és CSS fájloknál

    A SEO auditok során az “uncached JavaScript and CSS files” probléma akkor jelentkezik, ha a böngésző gyorsítótárazása nincs megadva a válaszfejlécben (response header). Ha engedélyezzük a böngésző gyorsítótárát a JavaScript- és CSS-fájlokhoz, akkor tárolhatják és újra felhasználhatják ezeket az erőforrásokat anélkül, hogy újra le kellene tölteniük őket az oldal lekérésekor.

    TOVÁBB
    alt-leírás

    SEO audit – Hiányzó alt leírás a képeknél

    Az “img” címkéken belül található alt attribútumokat a keresőmotorok használják a képek tartalmának megértésére. Ha ezeket az alt leírásokat nem definiáljuk megfelelően a képfeltöltés során, akkor képkereséskor rossz rangsorolást fog kapni a találatoknál, vagy a kép egyáltalán meg sem fog jelenni.

    TOVÁBB
    duplikált oldalcím és h1 tag

    SEO audit – Duplikált oldalcím és h1 tag

    Nem jó megoldás ha az oldal címét (title), valamint a h1 címke (tag) tartalmát meggismételjük a fejlécben. Ha ezek megegyeznek, akkor a keresők túloptimalizáltnak tekintheti az oldalt, de a legfontosabb, hogy ugyanazon tartalom használata esetén elveszítjük a lehetőséget más releváns kulcsszavak beépítésére.

    TOVÁBB
    duplikált tartalom

    SEO audit – Duplikált tartalom

    A duplikált tartalom azt jelenti, hogy a tartalom az interneten több helyen is megjelenik, más-más URL címmel. Tehát ha ugyanaz a tartalom több webcímen jelenik meg, akkor duplikált tartalmat kapunk. Technikailag ez nem jelent büntetés, azonban az ismétlődő tartalom befolyásolhatja a keresőmotorok rangsorát.

    TOVÁBB
    title cím leírás

    SEO audit – Duplikált cím leírás (title tag)

    A cím címke az oldal tartalmának pontos és tömör leírása, amely a keresési eredmények között (SERP) jelenik meg. Ez segít a keresőmotoroknak és felhasználóknak megérteni, hogy miről szól az oldal. Az ismétlődő cím címkék megnehezítik a keresőmotorok számára annak megállapítását, hogy a webhely mely oldalai relevánsak egy adott keresési lekérdezés szempontjából.

    TOVÁBB
    meta leírás

    SEO audit – Duplikált meta leírás

    A különböző oldalakon található meta-leírások megismétlésével, az oldalra vonatkozó releváns kulcsszó megjelenítésének lehetőségét veszítjük el. Ezenkívül a meta-leírások duplikálása megnehezíti a keresőmotorok és a felhasználók számára a különböző weboldalak megkülönböztetését.

    TOVÁBB